כישורי אדמיניסטרציה

חוזה טוב ועסקה מוצלחת ככל שתהיה , עלולים לקרטע או אפילו ליפול כתוצאה מכשלים ברמת הפקידות והמזכירות. 

אחרי הכול, הפקידים הם אלו שמתפעלים את העסקה ומוציאים אותה מהכוח אל הפועל. 

כל איש עסקים מצליח יודע, כי המפתח של ייבוא או ייצוא מוצלח הוא בתפעולו השוטף לאורך זמן, שכן משלוחי הסחורה הראשונים נדרשים לכיסוי עלויות ההשקעה ב"פתיחת קו" הייבוא או הייצוא . לתפעול קו סחר לאורך זמן, נדרשים לא רק מנהלים טובים, אלא גם ובעיקר, אנשי אדמיניסטרציה מוכשרים. עבודת האדמיניסטרציה, משמשת כ "לוח השעונים והבקרה" של העסק בנושאי הלוגיסטיקה והכספים עבור דרגי הניהול הטקטי והאסטרטגי בארגון. 

מזכירי סחר-בינלאומי משמשים אם כן , כ"קציני המודיעין" של הארגון, ומתוקף כך חייבים הם להיות בעלי ידע ומיומנות מתחום המודיעין והמידענות העסקית, ובעלי אופי מודעות ואחריות לחשיבות תפקידם והתנהלותם השוטפת בסביבה העסקית הגלובאלית המורכבת ומלאת האתגרים.

לפרטים והרשמה:

קורן שרותי אחזקה ומסחר (ע.מ). הכרמל 34 חשמונאים. 7312700. טלפון: 055-6684963
.

info@itamar-il.com